Nejčastější základní součástí výměnného systému je vanová korba. Tato nástavba nabízí vyprazdňování sklápěním a to směrem vzad. Nástavba je konstruována do konického tvaru a vybavena hydraulickým zadním čelem pro snadnou obsluhu z kabiny. Konstrukce nástavby je velmi robustní a odolná. Je proto vhodná pro všechny typy přeprav - hnoje, siláže i zrno. Nástavbu lze vybavit silážními nástavky pro zvětšení objemu na přepravu lehkých komodit.
Cena Na dotaz
Vanová korba dvoustranná ZDT Mega 18 |
|
Max. délka (mm) | 7 850 |
Max. šířka (mm) | 2 550 |
Max. výška s nástavky (mm) | 3 230 |
Max. výška závěsného oka od země (mm) | 470-740 |
Délka ložné plochy (mm) | 6 060 |
Šířka ložné plochy (mm) | 2 100/2 200 |
Výška ložné plochy (mm) | 1 276+500+700 |
Objem (m3) | 17/23 (25,5) |
Max. výška při sklápění dozadu | 6 435/6 720 |
Max. výška při sklápění do boku | 3 870/4 180 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 5 400 |
Pohotovostní s nástavky (kg) | 5 570 |
Užitečná povolená hmotnost (kg) | 12 600 |
Užitečná povolená s nástavky (kg) | 12 430 |
Celková max. hmotnost (kg) | 18 000 |
Typ nápravy | tandem/boggie |
Rozchod kol (mm) | 1 950 |
Rozvor (mm) | 1 480 |
Rozměr pneumatik | 560/60x22,5 - 425/65x22,5 - 445/65x22,5 |
Rozměr diskových kol | 14x22,5 - 13x22,5 - 16x22,5 - 16x20 |
Připojovací rozměry disku | ø335/280 |
Počet/rozměr kolových šroubů | 10/M22x1,5 |
Brzdový buben | 406/120 |
Brzdy provozní | vzduchové (dvouhadicové) |
Vanová korba dvoustranně sklápěná
- dvoustranně sklápěná korba-sklápění dozadu a do jedné strany dle přání zákazníka
- kónická vana zajišťující snadné vyprazdňování soudržných materiálů, hladké stěny
- hydraulicky zvedané zadní čelo s hydraulickými zámky
- užitečný objem 16,5 m3
- výsypné okénko v zadním čele
- možnost použít nástavky 500 nebo 700 mm
Využití:
Přeprava komodit – obilí, siláže, senáže, jiné zeměď. komodity
Výhody:
Dvoustranně sklápěná korba – možnost sklápění dozadu i do jedné strany dle přání zákazníka, využití v nižších objektech.