Malotraktor KUBOTA L1-522

Malotraktor KUBOTA L1-522
Malotraktor KUBOTA L1-522Malotraktor KUBOTA L1-522Malotraktor KUBOTA L1-522Malotraktor KUBOTA L1-522Malotraktor KUBOTA L1-522Malotraktor KUBOTA L1-522Malotraktor KUBOTA L1-522Malotraktor KUBOTA L1-522
Modely L1-522 jsou všestranné a ekonomické. Jejich velká odolnost a vynikající čtyřválcový motor V2403 garantují extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí. To vše jsou vlastnosti, které činí řadu L1-522 skutečným „partnerem“ a velkým pomocníkem. A při koupi modelu L1-522 DCN (kabina Naglak), využijete tento model i pří nepříznivém počasí.
Řada L1-522 nabízí 2 varianty provedení – DW ROPS / DCN (kabina Naglak). Model má mechanickou převodovku 8V/8Z s reverzací pákou pod volantem. Bezpečnostní rám ROPS je sklopný (možnost průjezdu sníženým profilem). Kabina Naglak splňuje bezpečnostní předpisy, je vytápěná, vybavená ventilátorem, možností otevření čelního i zadního okna, sluneční clonou a bezpečnostním majákem. Samozřejmostí je možnost provozu na pozemních komunikacích.
Cena Na dotaz
Poptat produkt

 Malotraktor KUBOTAL1-522 ROPSL1-522 Naglak
Motor
Typ Kubota V2403 CR-TE5-GE1, vznětový, kapalinou chlazený, přímý vstřik paliva Common Rail, DPF filtr
Počet válců 4
Zdvihový objem 2 434 cm3
Maximální výkon 37,4 (50,8)  kW (HP)
Maximální výkon na PTO 33,5 (44,9)  kW (HP)
Jmenovité otáčky 2 600  ot/min
Maximální kroutící moment 166,7 Nm
Vzduchový filtr 2stupňový, papírová vložka
Objem palivové nádrže 50 l
Převodové ústrojí
Typ převodovky Mechanická, synchronizovaná reverzace
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad) 4/4 (8/8)
Počet rychlostních skupin 2
Pohon stroje 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy)
Spojka jednolamelová, suchá
Spojka PTO vícelamelová, v olejové lázni
Reverzace ano
Uzávěrka diferenciálu ano
Brzdy lamelové v olejové lázni
Řízení hydraulické
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) 30 km/h
Tempomat ne
Vývodové hřídele (PTO)
Typ závislý na otáčkách motoru
Zadní PTO 540
Čelní PTO na přání
Hydraulika
Celkový výkon čerpadla hydrauliky 55,6 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení 37,0/18,6  l/min
Maximální provozní tlak 190 kg/cm2
Kategorie zadního 3bodového závěsu Kat. I
Regulace zadního 3bodového závěsu řízení polohy
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen 1 750/1 250  kg
Ovládání zdvihu mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
Regulace rychlosti klesání ano
Blokace polohy ramen pro transport ano
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu na přání 0/1, na přání 3/2
Rozměry
Celková délka 3 170 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu) 1 555 mm
Celková výška (v závislosti na pneu) 2 250 mm  
Rozchod kol vpředu 1 145 mm
Rozchod kol vzadu 1 140/1 210/1 310  mm
Rozvor 1 895 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) 390 mm
Vnitřní průměr otáčení 2,7 m
Standardní pneumatiky vpředu Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Standardní pneumatiky vzadu Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
Hmotnost
Provozní hmotnost 1 635 kg 1 740 kg
Technická data čelního nakladače
Typ Kubota LA1055EC
Vybavení
ROPS ano, sklopný
Kabina ne ano
Sedadlo komfortní s odpružením
Nastavitelný volant ano
Držák na nápoje ne
Schránka na nářadí ano
Čelní hydraulický závěs na přání
Čelní vývodový hřídel na přání
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) ano
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu na přání
Zadní pracovní světlomety na přání
Maják na přání
Přední blatníky na přání (nelze s čelním nakladačem)
Přední závaží na přání
Čelní nakladač na přání
Čelní ochranný rám kapoty na přání
Pneumatiky záběrové na přání
Pneumatiky trávníkové na přání
Pneumatiky komunální na přání
Pneumatiky industriální na přání
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích ano
  • 51 koní, úsporný motor Kubota V2403-CR-TE5-GE1, kapalinou chlazený 4válec, přímý vstřik paliva Common Rail, DPF filtr
  • 4×2/4×4., uzávěra diferenciálu
  • Převodovka 8V / 8R, (2 skupiny / 4 rychlosti), synchronizovaná, mechanický reverz
  • Zdvih hydrauliky 1 750 kg
  • Dobře ovladatelný kompaktní traktor s bezpečnostním rámem ROPS

Silné stránky se nedají skrýt

Síla a flexibilita byla u vývojářů hlavní prioritou. Výkonný a úsporný motor, uživatelsky přívětivá a funkční mechanická nebo hydrostatická převodovka, posilovač řízení, palivová nádrž s maximálním objemem, a hlavně výkonná a rychle reagující tříbodová hydraulika jsou prioritou řady L1.

Motor

Motor: Tam je síla. Nejdůležitější pro řadu L1-522 jsou 4 válcové vznětové motory Kubota, splňující emisní normu Stage V. Všechny motory pro snížení emisí a nebezpečných částic ve spalinách používají přímé vstřikování Common rail (CRS), filtr pevných částic (DPF) a EGR ventil poslední generace. Výkon 52HP zajišťuje dostatek výkonu pro jakoukoliv práci.

Bezpečnost, pohodlí a ergonomie

Tvar kapoty a blatníků zajistí pro obsluhu dobrý výhled do okolí. To je zvlášť důležité při práci se zadními přídavnými zařízeními nebo s čelním nakladačem. Velký úhel otevření kapoty pomáhá obsluze a servisu při údržbě. Velkorysý prostor obsluhy umožňuje snadné ovládání komponentů. Odpružená sedačka řidiče zaručuje i dlouhou práci bez únavy. Sklopný bezpečnostní rám ROPS, integrovaná přístrojová deska a logické ovládání podtrhuje dobře promyšlenou koncepci stroje.

Zadní tříbodový závěs

Výkonný zadní závěs Kat. I se zdvihem až 1 750 kg je na celé řadě L1 dokonale sladěný se strojem. Jeho výkon dává možnost agregace nejrůznějšího příslušenství pro pokrytí nejrůznějších požadavků obsluhy. Jeden okruh přídavné hydrauliky umožňuje použití třeba sklopné vlečky.

Konstrukce přední nápravy

Robustní konstrukce přední nápravy zaručuje velký úhel zatočení a extrémní manévrovatelnost. Světlá výška zlepšuje průjezd a manévrovatelnost v lesním porostu a horší průchodnosti.

Pneumatiky

Pro modely L1 jsou v nabídce tři základní druhy pneumatik: záběrové (polní), trávníkové a industriální.

Čelní nakladače

Čelní nakladače Kubota nabízejí "silnou ruku“ pro extrémní práci. Jsou optimálně přizpůsobeny řadě L1, pro L1-382 model LA525, pro L1-452 nakladač LA805 a pro modely L1-522 a L1-552 nakladač LA1055. Velká zdvihací síla a vysoká výška zdvihu je působivá v této výkonnostní a hmotnostní třídě. Jednoduché a intuitivní ovládání nakladače zajišťuje standardně joystick. Zaoblený design čelního nakladač se opticky hodí k celkovému vzhledu těchto traktorů a umožňuje dobrý výhled na pracovní plochu.

Rychloupínače Skid-Steer umožňují rychlou výměnu různého nářadí.

Kabina NAGLAK (PL)

Kabina Naglak splňuje bezpečnostní předpisy, je vytápěná, vybavená ventilátorem, možností otevření čelního i zadního okna, sluneční clonou a bezpečnostním majákem.
Kontaktní formulář
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
ZEMĚDĚLSKÁ, LESNÍ A KOMUNÁLNÍ TECHNIKA V AKCI
494 372 038 centrála
491 462 802 obchodní středisko
494 371 295 auto/pneu servis
494 371 301 zahradní centrum
Čapkova 802, 517 21 Týniště nad Orlicí
Lhota za Červeným Kostelcem 255, 549 41, Červený Kostelec
Voklik 976, 517 21 Týniště nad Orlicí
Voklik 976, 517 21 Týniště nad Orlicí
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu. Více informací o Cookies.