S modely L1-452 máte na své straně všestrannost a výkonnost. Ekonomický provoz díky motoru Kubota, extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí – to jsou vlastnosti, které činí tyto modely řady L1 skutečným „partnerem“ a velkým pomocníkem.
Mechanickou převodovku 8V/8Z má model L1-452DW, hydrostatickou, třístupňovou převodovku model L1-452HDW. Pro Vaši bezpečnost jsou všechny modely vybaveny ochranným sklopným rámem ROPS.
Mechanickou převodovku 8V/8Z má model L1-452DW, hydrostatickou, třístupňovou převodovku model L1-452HDW. Pro Vaši bezpečnost jsou všechny modely vybaveny ochranným sklopným rámem ROPS.
Cena Na dotaz
Malotraktor KUBOTA | L1-452 |
---|---|
Motor | |
Typ | Kubota V2403 CR-ES-GE3, vznětový, kapalinou chlazený |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem | 2 434 cm3 |
Maximální výkon | 33,5 (44,9) kW (HP) |
Maximální výkon na PTO | 28,3 (37,9) kW (HP) |
Jmenovité otáčky | 2 600 ot/min |
Maximální kroutící moment | 148,9 Nm |
Vzduchový filtr | 2stupňový, papírová vložka |
Objem palivové nádrže | 50 l |
Převodové ústrojí | |
Typ převodovky | hydrostatická |
Počet rychlostních skupin | 3 |
Pohon stroje | 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy) |
Spojka | jednolamelová, suchá |
Spojka PTO | vícelamelová, v olejové lázni |
Reverzace | ano |
Uzávěrka diferenciálu | ano |
Brzdy | lamelové v olejové lázni |
Řízení | Hydrostatický posilovač |
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) | 30 km/h |
Tempomat | ano |
Vývodové hřídele (PTO) | |
Typ | závislý na otáčkách motoru |
Zadní PTO | 540 / při 2 480 |
Čelní PTO | na přání |
Hydraulika | |
Celkový výkon čerpadla hydrauliky | 55,6 l/min |
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení | 37,0/18,6 l/min |
Maximální provozní tlak | 190 kg/cm2 |
Kategorie zadního 3bodového závěsu | Kat. I |
Regulace zadního 3bodového závěsu | řízení polohy |
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen | 1 750/1 250 kg |
Ovládání zdvihu | mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze |
Regulace rychlosti klesání | ano |
Blokace polohy ramen pro transport | ano |
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu | na přání 0/1, na přání 3/2 |
Rozměry | |
Celková délka | 3 170 mm |
Celková šířka (v závislosti na pneu) | 1 555 mm |
Celková výška (v závislosti na pneu) | 2 250 (s ROPS) mm |
Rozchod kol vpředu | 1 145 mm |
Rozchod kol vzadu | 1 140/1 210/1 310 mm |
Rozvor | 1 895 mm |
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) | 360 mm |
Vnitřní průměr otáčení | 2,7 m |
Standardní pneumatiky vpředu | Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) |
Standardní pneumatiky vzadu | Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) |
Hmotnost | |
Provozní hmotnost | 1 670 kg |
Technická data čelního nakladače | |
Typ | Kubota LA805EC |
Ovládání | mechanické, 1pákový rozvaděč, s plovoucí polohou |
Odpojení nakladače | ano, bez použití nářadí |
Rychloupínání lopaty | ano |
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) | 2 665 mm |
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze | 123 mm |
Šířka základní lopaty | 1 675 mm |
Objem základní lopaty | 0,23 m3 |
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) | 836 kg |
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) | 652 kg |
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu | 3 s |
Doba spuštění výložníku bez nákladu | 2,4 s |
Doba vysypání lopaty | 3 s |
Hmotnost nakladače | 530 kg |
Vybavení | |
ROPS | ano, sklopný |
Kabina | ne |
Sedadlo | komfortní s odpružením |
Nastavitelný volant | ano |
Držák na nápoje | ne |
Schránka na nářadí | ano |
Čelní hydraulický závěs | na přání |
Čelní vývodový hřídel | na přání |
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) | ano |
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu | na přání |
Zadní pracovní světlomety | na přání |
Maják | na přání |
Přední blatníky | na přání (nelze s čelním nakladačem) |
Přední závaží | na přání |
Čelní nakladač | na přání |
Čelní ochranný rám kapoty | na přání |
Pneumatiky záběrové | na přání |
Pneumatiky trávníkové | na přání |
Pneumatiky komunální | na přání |
Pneumatiky industriální | na přání |
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích | ano |
Silné stránky se nedají skrýt
Síla a flexibilita byla u vývojářů hlavní prioritou. Výkonný a úsporný motor, uživatelsky přívětivá a funkční mechanická nebo hydrostatická převodovka, posilovač řízení, palivová nádrž s maximálním objemem, a hlavně výkonná a rychle reagující tříbodová hydraulika jsou prioritou řady L1.
Motor
Motor: Tam je síla. Nejdůležitější pro řadu L1-452 je 4válcový vznětový motor Kubota, splňující emisní normu Stage V. Motory pro snížení emisí a nebezpečných částic ve spalinách používá přímé vstřikování Common rail (CRS), filtr pevných částic (DPF) a EGR ventil poslední generace. 45HP překvapí dostatkem výkonu pro jakoukoliv práci.
Bezpečnost, pohodlí a ergonomie
Tvar kapoty a blatníků zajistí pro obsluhu dobrý výhled do okolí. To je zvlášť důležité při práci se zadními přídavnými zařízeními nebo s čelním nakladačem. Velký úhel otevření kapoty pomáhá obsluze a servisu při údržbě. Velkorysý prostor obsluhy umožňuje snadné ovládání komponentů. Odpružená sedačka řidiče zaručuje i dlouhou práci bez únavy. Sklopný bezpečnostní rám ROPS, integrovaná přístrojová deska a logické ovládání podtrhuje dobře promyšlenou koncepci stroje.
Zadní tříbodový závěs
Výkonný zadní závěs Kat. I se zdvihem až 1 750 kg je na celé řadě L1 dokonale sladěný se strojem. Jeho výkon dává možnost agregace nejrůznějšího příslušenství pro pokrytí nejrůznějších požadavků obsluhy. Jeden okruh přídavné hydrauliky umožňuje použití třeba sklopné vlečky.
Konstrukce přední nápravy
Robustní konstrukce přední nápravy zaručuje velký úhel zatočení a extrémní manévrovatelnost. Světlá výška zlepšuje průjezd a manévrovatelnost v lesním porostu a horší průchodnosti.
Pneumatiky
Pro modely L1 jsou v nabídce tři základní druhy pneumatik: záběrové (polní), trávníkové a industriální.
Čelní nakladače
Čelní nakladače Kubota nabízejí "silnou ruku“ pro extrémní práci. Jsou optimálně přizpůsobeny řadě L1, pro L1-382 model LA525, pro L1-452 nakladač LA805 a pro modely L1-522 a L1-552 nakladač LA1055. Velká zdvihací síla a vysoká výška zdvihu je působivá v této výkonnostní a hmotnostní třídě. Jednoduché a intuitivní ovládání nakladače zajišťuje standardně joystick. Zaoblený design čelního nakladač se opticky hodí k celkovému vzhledu těchto traktorů a umožňuje dobrý výhled na pracovní plochu.
Rychloupínače Skid-Steer umožňují rychlou výměnu různého nářadí.