Malotraktor KUBOTA B2231H Cab s bezpečnostní klimatizovanou kabinou. Úsporný motor Kubota 3-válec o výkonu 23 HP. Pohon 4×2/4×4. Třístupňová hydrostatická převodovka, Bi-Speed. Zdvih hydrauliky 970 kg. Výkonný pomocník v komunálních službách, u zelinářů a zahradníků.
Cena Na dotaz
Malotraktor KUBOTA B2231H Cab | ||
Motor | ||
Typ |
D1105, vznětový, kapalinou chlazený, s
nepřímým vstřikováním paliva E-TVCS
|
|
Počet válců | 3 | |
Zdvihový objem | 1 123 cm3 | |
Maximální výkon | 15,7 (21,4) kW (HP) | |
Maximální výkon na PTO | 12,5 (17) kW (HP) | |
Jmenovité otáčky | 2 500 ot/min | |
Maximální kroutící moment | 70,2 Nm | |
Vzduchový filtr | 2stupňový, papírová vložka | |
Objem palivové nádrže | 27 l | |
Převodové ústrojí | ||
Typ převodovky |
hydrostatická
|
|
Počet rychlostních skupin |
3
|
|
Pohon stroje |
4 x 4
|
|
Bi-Speed |
ano
|
|
Spojka PTO |
vícelamelová, v olejové lázni
|
|
Uzávěrka diferenciálu |
ano, na zadní nápravě
|
|
Brzdy |
kotoučové v olejové lázni
|
|
Řízení |
hydraulické
|
|
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) |
24 km/h
|
|
Tempomat |
ano
|
|
Vývodové hřídele (PTO) | ||
Typ | závislé na otáčkách motoru | |
Zadní PTO |
540
|
|
Mezinápravový PTO |
2 500
|
|
Čelní PTO | na přání 1 000 | |
Možnost využití všech PTO souběžně | ano | |
Hydraulika | ||
Celkový výkon čerpadla hydrauliky | 33,1 l/min | |
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení | 18,9/14,2 l/min | |
Kategorie zadního 3bodového závěsu | kat. I | |
Regulace zadního 3bodového závěsu | řízení polohy | |
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen | 970/760 kg | |
Ovládání zdvihu |
mechanické s automatickým
vypnutím v maximální poloze
|
|
Regulace rychlosti klesání | ano | |
Blokace polohy ramen pro transport | ano | |
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu | 3 standard | |
Rozměry | ||
Celková délka | 2 683 – 3 136 mm | |
Celková šířka (v závislosti na pneu) | 1 074 – 1 404 mm | |
Celková výška (v závislosti na pneu) | 2 054 – 2 133 mm | |
Rozchod kol vpředu | 832 mm | |
Rozchod kol vzadu | 986 mm | |
Rozvor | 1 560mm | |
Šířka vpředu (kola) | 1 144 – 1 188 mm | |
Šířka vzadu (kola) | 1 202 – 1 341 mm | |
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) | 265 mm | |
Vnitřní průměr otáčení | 2,1 m | |
Hmotnost | ||
Provozní hmotnost | 1 090–1 160 kg | |
Maximální hmostnost | 4 580 kg | |
Maximální zatížení přední nápravy | 2 460 kg | |
Maximální zatížení zadní nápravy | 2 120 kg | |
Maximální hmotnost přípojného vozidla | 3 000 kg | |
Technická data čelního nakladače | ||
Typ | Kubota LA424EC | |
Ovládání |
mechanické, 1pákový rozvaděč,
s plovoucí polohou
|
|
Odpojení nakladače | ano, bez použití nářadí | |
Rychloupínání lopaty | ano | |
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) | 1 914mm | |
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze | 80 mm | |
Šířka základní lopaty | 1 370 mm | |
Objem základní lopaty | 0,19 m3 | |
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) | 420 kg | |
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) | 296 kg | |
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu | 2,6 s | |
Doba spuštění výložníku bez nákladu | 1,8 s | |
Doba vysypání lopaty | 2,8 s | |
Hmotnost nakladače | 200 kg | |
Vybavení | ||
Kabina | ano | |
Klimatizace/topení | ano | |
Zásuvka 12 V | ano | |
Sedadlo | komfortní s odrpužením | |
Nastavitelný volant | ano | |
Držák na nápoje | ano | |
Čelní hydraulický závěs | na přání | |
Čelní vývodový hřídel | na přání | |
Tažná lišta vzadu (spodní návěs) | ano | |
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu | ano | |
Zadní pracovní světlomety | ano | |
Přední pracovní světlomety | ano | |
Maják | ano | |
Přední blatníky | ano | |
Přední závaží | na přání | |
Čelní nakladač | na přání | |
Čelní ochranný rám kapoty | na přání | |
Mezinápravové žací ústrojí | na přání | |
Pneumatiky záběrové | na přání | |
Pneumatiky trávníkové | na přání | |
Pneumatiky komunální | na přání | |
Pneumatiky industriální | na přání | |
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích | ano |
KOMFORT, BEZPEČNOST, SNAZŠÍ OVLÁDÁNÍ
- vylepšení přispěla k lepší bezpečnosti provozu, ovládání a komfortu obsluhy
- protože vyšší výkon motorů vyžaduje větší pevnost konstrukce, je u řady modelů zdvojen rám
- jízdní a užitné vlastnosti všech modelů řady B2 zvyšuje možnost používání různých druhů pneumatik, které jsou ve standardní nabídce
- samozřejmostí všech modelů je možnost provozu na pozemních komunikacích
- vhodné k z emědělské práci, stavební činnosti, údržbě obcí, práci ve školkách, vinařským a sadařským činnostem, nebo denní práci v okolí domu
MOTOR
- 3-válcový motor Kubota o výkonu 23 HP
- 3-stupňová hydrostatická převodovka
- bezpečnostní rám ROPS
SERVOŘÍZENÍ
- řízené mikročipem
- na jedné straně rychle reaguje na řídící impulsy, na druhé straně snižuje únavu řidiče a zvyšuje spolehlivost stroje
BI-SPEED
- snižuje zatížení podloží při maximálním natočení kol přední nápravy
- při zatočení kol přední nápravy nad 30° se aktivuje tento systém a zrychlí otáčení kol přední nápravy 1,6×
- na travnatých plochách nedochází k tzv. „zátrhům“
HYDRAULICKÉ ČERPADLO
- druhé čerpadlo zesiluje výkon hydrauliky na úroveň obdobnou velkým traktorům
- doplňková zařízení mají rovněž zajištěn dostatečný výkon a hydraulické řízení v jejich výkonu se zvyšuje
STABILIZÁTORY NA 3BODOVÉM ZÁVĚSU KAT. I
- stabilizátory umožňují snadnou fixaci závěsu což zjednodušuje montáž i demontáž doplňkového příslušenství se zadní agregací
VELKÁ SVĚTLÁ VÝŠKA
- usnadňuje přejezd na další místo nasazení
- za účelem přejezdů mezi zelenými plochami jsou tyto traktory vybaveny zdvihovým hydraulickým válcem, s jehož pomocí je mezinápravové žací ústrojí zvedáno do manipulační polohy a stejně jednoduše spuštěno do pracovní výšky
KABINA
NOVÁ INTEGROVANÁ KABINA
- kabina, podlaha a blatníky jsou spolu spojené sváry
- 4 konstrukční sloupky s velkoryse vyklenutými prosklenými plochami poskytují řidiči velký prostor a vynikající rozhled kolem
- otvory v podlaze, díky zavěšeným pedálům, jsou zbytečné a úroveň hluku je redukována
ZADNÍ VYHŘÍVANÉ OKNO S VĚTRACÍM OTVOREM
- pomocí aretace se zadní okno otevře natolik, aby mohl proudit čerstvý vzduch a vnikání nečistot do kabiny bylo minimalizováno
- při práci v zimních podmínkách je zadní okno vyhřívané
PROSTORNÁ A TICHÁ KABINA
- konstrukce se čtyřmi sloupky poskytuje pocit většího prostoru a nepřekonatelné zorné pole
- pro jednoduché nastupování a vystupování je možné doširoka otevřít dveře
- dalším znakem komfortu je nízká úroveň hluku
- vnitřní prostor disponuje mnoha odkládacími plochami, 12 V zásuvkou, držákem na nápoje a skříňkou na nářadí
KABINA CHRÁNĚNÁ PROTI PRACHU
- i během dlouhých pracovních dnů zůstává kabina bezprašná
- pedály jsou uloženy uvnitř kabiny
- otvory v podlaze kabiny jsou tak zbytečné
- v případě pracovní činnosti ve ztížených podmínkách se může použít uhlíkový filtr
DVOJITÝ RÁM
- podvozek zaručuje zvýšenou odolnost a stabilitu i v obtížných podmínkách nasazení
ERGONOMICKÝ DESIGN KABINY - JÍZDNÍ KOMFORT
- všechny ovládací prvky jsou umístěny ergonomicky
- barevně označené ovládací prvky (oranžové – pojezd, žluté – vývodové hřídele, černé – hydraulika), které jsou vždy umístěny v optimální vzdálenosti dosahu řidiče, přestavitelné a odpružené luxusní sedadlo s vysokou opěrkou umožňuje řidiči pohodlnou práci
KUBOTA B2 - prospekt (1552353 bajtů)